GANDUL ZILEI

GANDUL ZILEI:Nu te ingrijora de ziua de maine, Dumnezeu este deja acolo...

joi, 9 septembrie 2010

NEA’ COLONELU -,,NU POTI STI UNDE MERGI DUPA MOARTE’’!


      Zi  interesantă  azi  pana la 15, cand m-am dezumflat …de doua ori .

Pai tocmai am dat un telefon la firma de asigurari pentru ca am masina busită ,de fapt acum e facuta, cam de luni.  Dar Nea’ Inspectorul  a spus : ,,Ma scuzati dar  inca nu s-a aprobat dosaru''!

-Pardon ?!
-Si cat se mai odihneste masina  mea in service, caci am de calatorit ?
-Nu stiu  exact!
-Pai cat,…l-am intrebat o ora, o zi, o saptamana?
-Uneori si 2 luni  toate formalitatile !
Bun deci masina –odihna in service si eu efort cu ,,peugeotu’ ’’  .

Apoi sun o cunostinta, e si el inspector si ce sa aud :,, in caz de respinge dosarul  va trebui sa plateasca   JE (EU), luneta portbagajul, aripa  si apoi sa ma judec cu domnile lor in instanta si voi castiga. Aha……dar pentru ce platesc asigurare ca sa ajung instanta ...si am inceput sa ma dezumflu, deja simteam fluturi prin stomac….

Apoi  târ …….târ.., sună telefonu’… cumnatu….
-,,Sefu’’ hai la lemne,doar azi avem masina disponibila.
- Cam cat….?
 -Pai  20 m/ster, ups…. o gasca de lemne ,incarca descarca  doar la asta ma gandeam si m-am dezumflat mai tare, numai de asta aveam chef acum …,,Dar ma imbracai si plecai caci pe aici iarna vine mai răpădea’’. Eram 6-7  si vorba aceia …,,am suflat răpădea stiva de lemne ‘’.Cam in 3 ore. Te pui cu noi?

Eram gata ..,gafaiam,.. si la intoarcere  il intalnesc  pe Nea’ colonelu si am stat ½ de ceas la un pahar de vorba .Si ce sa discuti la ora asta 21 obositi  in  pepiniera de tantati ca asa e pe la noi ..Am inceput despre ordine si disciplina .Pai normal daca nea’ colonel  era cu militaria ,acum eram pe terenul lui..Si de unde sa incepi ..Din bucatarie si  grupul sanitar.

-Aici trebui ordine perfecta ca de invit un musafir la cafea, uite cam asa se uita sa vada ce dezordine e. La mine toti spala vasele caci nu e dator nimeni sa fie sluga .
-Ei  am precizat; ,, la noi mama ne punea  o saptamana prin rotatie.
-Nu, nu,  nu e bine spuse Nea' colonelu nu functioneaza ,
-Ba da si inca foarte bine stiu sa fac de toate ,,noroc cu mama’’
-Nu, nu funxctioneaza , zise Nea’colonelu acum Ghita Contra
Acum ma simteam atacat cu ordinea si curatenia caci azi cu atatea dezumflri  bucataria nu prea era cristal.

Si dintr-o data poc , pomeni si de Dumnezeu. Un subiect pe care-l asteptam, parca tras pa mana. Dar si aici colonelul e ,,Colonel’’. Credea ca stapaneste subiectul. Si cand am mentionat ca stiu unde merg dupa ce mor ,adica la Dumnezeu ..sa infoiat ca un ,,colonel’’
-,,Nu nu nu poti sti unde mergi dupa moarte’’, era ferm convins de asta. El era cu energia interioara, psihologia ,destin ,soarta .Dar nu cu Dumnezeu.
De Sfanta Treime nici vorba ,,:Dumezeu, Isus Hristos si Sfanta Maria e Sfanta Treime a mentionat.
- Era convins ca erezia lui e corecta, cu informatii  luate pe fuga  de ici colea ,fara Biblie si fara Biserica ….pana cand am afirmat si de Duhul Sfant.Asta a pus capac. Sa dezumflat.

A afirmat ca nici nu doreste sa ajunga la Dumnezeu, dar s-a razgandit  in timp ce prezentam cel mai groaznic loc pe care l-a  pregatit Creatorul pentru Satan si ingerii sai.

Am clarificat in parte notiunea   pacatului.

La despartire,  am mentionat raspunsul la transanta intrebare ; unde mergem dupa ce murim .La Dumenzeu a spus eu.

-,,NU POTI STI UNDE MERGI DUPA MOARTE’’!  replica Nea’ colonelu…si asa ne-am despartit. Gandind ca nu poate face militarie , disciplina , ordine  si cu Dumnezeu.

Astept sa ma intalnesc din nou cu Nea’colonelu la un pahar de vorba...
Ai o intrebare buna de transmis lui Nea’ colonelu
Poti lasa un raspuns.
Pe curand......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu